Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Creme brulee Designs - Magic Day

>> 2009. október 20., kedd

A B4S-en olvastam erről a felhívásról, és legnagyobb meglepetésemre nem sokkal később jött is a válasz, hogy én is készíthetek oldalt ebből a gyönyörű készletből. (A képekre kattintva eljuttok Marina shopjába, ahol meg is vásárolhatjátok.)




Egyből két oldalt is készítettem vele, nagyon jó kis elemek vannak benne! Ilyenek lettek. A fotók a 1point4 Stúdióban készültek 2007. októberében, az elsőn a húgom, a másodikon Benedek van. Remélem, tetszenek az oldalak. És remélem, hogy Marinának is tetszik majd! ;)


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 20. 21:29  

Először is gratulálok, hogy oldalakat "gyárthatsz", amik isteniek lettek. Mind a kettő színvilága közel áll hozzám. Irigylem ahogy árnyékolsz. A második képen a kis zöld golyók a kedvenceim. Az elsőn pedig, ahogy elhelyezted a szöveget illetve a karikát a dézsa virág alá. Nagyon tetszik. Ilyen tutoriale után kutatok már egy ideje.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP