Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ajándék a múltból...

>> 2009. október 21., szerda


Chilli and Chocolate by Mag
fontok: Felix Titling, ValentinaJF, Rough_Typewriter


Kriszta blogján tűnt fel ez a készlet, rögtön rá is kerestem. És beleszerettem. Aztán Altalena oldalát is láttam vele, na, csak még nagyobb lett a szerelem! :) Rögtön le is töltöttem (csodás többi freebie-vel egyetemben), aztán pihentettem kicsit a dolgot. Most jött el az ideje, hogy valami legyen belőle...
Most kb. egy hétig nem tudok majd PS-ezni, megyünk anyuhoz, aztán ő jön hozzánk. És ilyenkor inkább vele vagyok, mint a gép előtt ülök. (Egy kis kényszerpihenő amúgy jót is fog tenni, már tisztára elvonási tüneteim vannak, ha nem ülök itt. Kicsit helyre kell tenni magamban a dolgokat... :D)
A fotó 2004-ben készült a thassosi nyaralásunkon, Peti lesifotózott. Egyáltalán nem számítottam rá, hogy fényképezni fog, csak szólt és én hátranéztem. Így ebben a tekintetben aztán nincs semmi mesterkéltség, beállítottság.
Az idézetet sokáig kerestem hozzá. Először arra gondoltam, hogy magamról írok valami személyeset, de ezt elvetettem. Aztán rábukkantam erre a mondásra - már többször olvastam, és mindig tetszett -, és úgy éreztem, ideillő. A gyerekeimnek ez a fotó már csak történelem. A tegnap része. Ráadásul nem is az ő tegnapjuk, hanem az enyém. De szeretném, ha sikerülne nekik megtanítanom, hogy a jelenben éljenek, mert csak így lehetnek boldogok. (És igenis, lehet boldog az ember!) És így igazzá válik az idézet további része is. (Hm, kicsit töprengő hangulatomban vagyok ma...)
Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. október 22. 0:03  

Én itt mé nem voltam olvasó eddig??? :( Nagyon szeretem, amiket csinálsz és a gondolataidat is. :)

Kriszta 2009. október 22. 6:30  

Hát ez nagy kedvenem. Annyir jól bánsz a betűkkel és a szavakkal. Itt is az a kedvencem, ahogy "elrendezted" őket. Szuper.

Timi 2009. október 22. 7:49  

Nagyon tetszik az idézet és a kép teljes egésze. Hozzád mindig érdemes bekukkantani.

Kriszta (hozak) 2009. október 22. 16:33  

Nagyon tetszik (még mindig) ez az oldal.

Rucola Designs 2009. október 23. 18:10  

Nézz be hozzám, vár rád valami! :)

Bea 2009. október 25. 22:47  

Gyönyörű hangulata van az oldaladnak. (Nézz be hozzám, vár egy díj...)

Kriszta 2009. október 26. 14:11  

Visszaolvasva a megjegyzésem én nem vagyok ám sem a betűk, sem a szavak emberre. Hiszen sikerült egy párat kihagynom belőle. :) Néz be hozzám egy blog díjjal szeretnélek megajándékozni. Fogad szeretettel.

altalena 2009. október 26. 20:30  

Nézz csak be hozzám... találsz ott egy meglepetést:)

Katalin 2009. október 27. 20:36  

Csodálatos ez a kép, nagyon tetszik!! Gyönyörű színekkel! Szuper!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP