Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Blogdíj

>> 2009. október 27., kedd



Ezt a díjat kaptam - sorrendben - Kovaxkától, Beandy-tól, Kriszta anyutól és Altalena-tól. Lányok, nagyon-nagyon köszönöm! Nagyon meghatódtam! :) Olyan aranyosak vagytok.
A szabály szerint 7 embernek kell továbbadnom, mit mondjak, gondban vagyok. Akik fel vannak tüntetve az oldalsávomban, azoknak rendszeresen látogatom a blogját, és nehéz kiemelni hetet közülük. Úgyhogy ha rajta vagy az olvasott blogok listáján, nyugodtan tekintsd magadénak a díjat! :)
De azért hogy ne szakítsam meg a sort, itt az én 7 választottam:
Gigi
Ányi
Osli
LaceE
Eagleszem
Cewe (Krissz)
Blog4Scrap

És a tegnapi és mai nap még két CT tagságot is hozott! :) De erről majd később! Mindenesetre annyira örülök! :)



Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Budaházi Brigitta 2009. október 28. 15:21  

Ó, köszönöm a kedvességed, Eszter!! <3 <3 <3 Nagy-nagy gratula a CT tagságokhoz! Ez ám a valami!

Kriszta 2009. október 28. 18:30  

Azt hiszem egy csónakban fogunk evezni ami az egyik CT tagságot illeti. ;) Gratulálok mind a kettőhöz.

eagleszem 2009. október 28. 21:02  

Köszönöm, hogy gondoltál rám!

LaceE 2009. október 29. 8:18  

Köszi szépen, aranyos vagy :)

Osli 2009. október 29. 9:11  

Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! A CT-hez meg gratulálok! Megérdemled!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP