Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mocha Morning by Val C. Designs

>> 2009. október 30., péntek

És íme, itt a második CT-tagságom, amiért hálám örökké üldözni fogja Ányit! :) Val készleteit már többször megcsodáltam Ányi oldalain, és most én is alkothatok velük. Hihetetlen! Annyira de annyira boldog vagyok!

A DSC-n van egy kihívás, ahol az ő template-jével kell oldalt alkotni. Szerintem nagyon szép, aki szereti az egyszerű (a szó legjobb értelmében!) oldalakat, annak ajánlom. Én is ezzel készítettem el az első CT-munkámat nála. És egy gyönyörű készletet választottam hozzá, ami ugyan nem a legújabb, de beleszerettem a színeibe.







És ez az oldalam vele, és egy szívem-csücske idézettel: "Az életet nem azok a napok jelentik, amelyek elmúltak, hanem azok, amelyekre emlékezünk." (Pjotr Pavlenko)
A fotó a nászutunk utáni első munkanapon készült, amikor fotópapírvásárlásból értünk haza. És vettünk egy mini kameraállványt is, amit egyből kipróbáltunk. És tényleg ilyen boldogok voltunk! :) És még azok is vagyunk, csak kicsit több a ránc a szemünk alatt, amióta gyerekeink vannak! :)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Ányi 2009. október 30. 19:24  

Woww, naon szép lett az oldalad! És gratulálok és örülök, hogy ValC-nél leszel te is! ;-))))

Rucola Designs 2009. október 31. 18:58  

Gratula ValC-hez, nagyon neked való hely lesz! :) És imádom a fotót és az oldalt! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP