Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Autumn rain by Strawberries designs

>> 2009. október 31., szombat

Újabb One Kit Call-t találtam, aminek nem tudtam ellenállni. Aztán egy kicsit meg is gyűlt a bajom vele, mert nem találtam meg a fényképeket, amiket fel akartam hozzá használni. De egyszer csak előkerülnek...



A készlet a Digiscrapbooking-on vásárolható meg. És ezek lettek az oldalaim vele. A másodikkal nem igazán vagyok elégedett, de akárhogy alakítgattam, nem lett jobb. Egy jobb fénykép biztosan sokat dobna rajta, de sajna nem találtam. Az emlék viszont, ami hozzá fűződik, sokat jelent nekem. Ez volt Julcsika első pocsolyázása, és imádta nézni, ahogy a bátyó csobban a pocsolyában. Emiatt aztán letettem arról, hogy a netről keressek fényképet.


Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP