Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

AC Designs - B For Boy

>> 2009. október 28., szerda

Még valamikor a múlt hét folyamán olvastam a B4S-en egy One Kit Call felhívást. Megtetszett a készlet, és jelentkeztem is rá. De nem jött válasz. Kicsit szomorú is voltam, de aztán megfeledkeztem róla. És legnagyobb megdöbbenésemre tegnap válaszoltak nekem: mégpedig azt, hogy szeretnék, ha az állnadó csapatuk tagja lennék.
Ők az AC Designs, és itt a készlet, ami megtetszett. A párnákba szerettem bele... :)


Megvásárolható itt.
És itt az oldalam, amit ezzel a készlettel készítettem. Ugye látszik, hogy mennyire bejöttek a párnák...?! :)
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 28. 18:32  

Ez annyira bájos. Nagyon tetszik és úgy látom neked is eszedbe jutott a Generál dala. :) Egy rugóra jár az agyunk. :)

Rucola Designs 2009. október 28. 19:34  

Hát ez milyen szép! És nagyon-nagyon gratulálok az első CT-tagságodhoz! :) Teljék sok örömöd benne! :)

Rucola Designs 2009. október 28. 19:36  

Ja, nem az első, bocsánat! De nem is az utolsó! :))

altalena 2009. október 28. 20:33  

Én is gratulálok a CT-tagsághoz! Ez nem az első? Melyik a másik?:)

Ányi 2009. október 28. 20:58  

Ó, gratulálok ehhez is meg a másikhoz is!

eagleszem 2009. október 28. 21:03  

Nagyon szép lett! Finom pihe-puha baba és párnák!
Gratula a CT tagsághoz:)! Nekem nem jön össze sajnos :(.

LaceE 2009. október 29. 8:18  

Gratula a tagsághoz. Egy főnyereményt kaptak Veled :) Imádom az oldalt :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP