Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Buli Juli

>> 2009. október 29., csütörtök


Rucola Design Miss Metal

Nem is újságoltam még, hogy "megnyertem" Kovaxka új készletét! :) (Köszi, Ildi, még egyszer!!!!!) Van egy fotó, amivel majd mindenképp akarok egy oldalt készíteni, mert nagyon illene ehhez a készlethez. De sajnos nem találom. (Még a digi korszak előtti, valamelyik albumban lehet, vagy talán otthon, anyukámnál. Remélem, meglelem egyszer.) Így egy mostani képet kerestem.
És ki másról, mint Julcsikánkról. Nagy bulis a lelkem! Illik ehhez a készlethez. Itt épp alszik. Nem feltétlenül biztos, hogy buli után, de akkor is ugyanígy el szokta magát dobni, szóval nekem ez jut erről a képről eszembe.
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

LaceE 2009. október 29. 8:16  

Gratulálok a nyereményhez. Ügyesen felhasználtad a készletet. A fotó még egyszerűen csúcs :)

alimenta 2009. október 29. 18:06  

Bele vagyok szeretve Bulijuliba teljesen! :) Imádom, szuper lett! :) Köszi! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP