Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Quincy by Miranda Scrap Designs

>> 2009. október 29., csütörtök

A DST-n találtam ezt a One Kit Call kihívást, és nagyon megtetszett a készlet. Szerintem gyönyörűek a színei! Próba szerencse alapon kommenteltem, és Miranda ki is választott.



A készletet itt tudod megvásárolni hamarosan. (A kihívásban az szerepelt, hogy pénteken vagy szombaton lesz elérhető.) És íme az én oldalaim, kikről másról, mint a gyerkőcökről... :)



Julcsikánk és az elválaszthatatlan IKEA-s tehén. (A biztonság kedvéért már kettő is van neki - ha az egyik mosásban lenne -, és ha mindkettő szem előtt van, akkor egyszerre próbálja szorongatni. Ez persze elég bravúros mutatvány, ha az ember egyik keze foglalt... :)



[GSO - DST]

És egy oldal Benikémről. Most ez a kedvenc fotóm róla. Olyan jól látszik az a gyönyörű, értelmes tekintete! (Hogy elfogult vagyok...?! Igen! Egy anyának ez a dolga... :D) Miranda ezt az oldalamat választotta, ez szerepel majd a "kitpreview"-ban (hogy mondják ezt magyarul?!).
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. október 30. 2:42  

Gartula! :) De szép mindkét oldal, és pláne mindkét gyerek! :)

csuti 2009. október 30. 7:31  

Gratulálok! Szép oldalak!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP