Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Adélka

>> 2009. október 18., vasárnap


Thaliris Liberty
Thaliris Template1


Thaliris kihívására készült a képem. (A kihívást a blogján olvashatjátok, nagyjából a következő: 1. a Liberty készletét kell használni (mindhárom rész letölthető a blogjáról) 2. két template-jéből kell választani (szintén letölthető onnan) 3. a fotó csak fekete-fehér lehet. 4. 600x600px és .jpg formátum 5. mellékletként el kell küldeni az e-mail címére. A kihívás határideje október 25.)Megküzdöttem ezzel a template-tel, nagy kihívás volt. Végül ezt hoztam ki belőle. A fotón megint Adélka, Beni unokatestvére látható, a szülinapi buliján készült. Annyira bájos ezen a képen, hogy mindenképp akartam egy oldalt csinálni vele.A készlet gyönyörű, fantasztikus papírok, kiegészítők. (Szívem szerint pakoltam volna még rá, de valahogy nem illett a "koncepcióhoz". :)
Még készülök nekifutni a másik template-nek is, lehet, hogy ez már nem fog megvalósulni a kihívás keretében... :) Mert közben annyi jó készletet töltöttem le, és úgy nekiesnék mindegyiknek... :)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 18. 21:45  

Nagyszerűen sikerült az oldalad. Kiváncsi vagyok én is erre a kihívásra, megyek meg is kukantom. Bár nehéz lesz jobbat készítenem. :) Feladtad a leckét.
Jaj és majd elfelejtettem. A te új blog rucid is nagyon szép lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP