Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Első saját blogruci

>> 2009. október 17., szombat


DDD Collab October

Kedvet kaptam a többiektől, hogy kicsit egyedibbé tegyem a blogomat, így elkészítettem én is az első blog-sablonomat. (Pontosabban ez így nem igaz, mert már jó pár éve blogolok, csak eddig WordPress-t használtam, így abban alakítgattam a sablonokat a saját képemre.)
A blog-múltam Beni születésekor kezdődött. Először csak a rokonoknak, ismerősöknek pakolgattam fel képeket, meséltem el, hogy mi minden történik velünk. (Kép mindenkinek: itt, majd itt.)
Később, amikor Beni elkezdett beszélni, nyitottam egy újabb blogot, ahol eleinte az ő mondásait írogattam le. Aztán rájöttem, hogy a lelki egyensúlyom megteremtésében/megtartásában fontos szerepe is lehet ennek. Gyakrabban írtam, és személyesebben. Írtam az érzéseimről, a gondolataimról, Beni fejlődéséről.
Aztán jött a scrapbook, és sokáig hanyagoltam a "családi napló" vezetését. De rájöttem, hogy két gyerek mellett, viszonylag kevés társasággal fontos, hogy néha mégiscsak írjak, mert így tudom leginkább feldolgozni az engem ért hatásokat. (Amúgy is alapvetően a "beszéljük-ki-magunkból-és-megoldódnak-a-dolgok" típus vagyok.) Csak sajnos az eredeti blogommal történt valami, és nem tudok belépni. (Hja, hiába informatikus az ember férje, programozó barátokkal, fél év alatt nem jutott idő arra, hogy valaki utánanézzen a problémámnak... :D) Úgyhogy indítottam egy "új" blogot, ahol "folytatom" az előzőt. Na, ennek lesz az új ruhája a most elkészült vidám sablon.
Na, meg is csináltam. Hát, az eredmény még nem teljesen tökéletes, de elsőre azért nem rossz. Majd kitapasztalom... :)
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 17. 20:51  

Nagyon jó lett a családi blog ruci. Tetszik, főleg a lufik árnyékolása.
Nekünk is van egy hasonló a pici lányom mindennapjaival.

csuti 2009. október 17. 20:52  

Nagyon szép a blogod!

Osli 2009. október 17. 21:21  

Nekem kicsúszik a kép széle, a kék gomba(?) széle látszik csak, és az alján a piros domb sincs meg. De ugyanez a helyzet ezzel a blogoddal is, hogy szerintem többet kellene látni a képből. Hova töltötted fel? Ha a photobucketre, akkor lehet, hogy át kellene állítani a feltöltés méretét asszem 1 Mb-osra. (további opciók) De ha csak nálam ilyen, akkor nem szóltam :)
Különben nagyon szép lett a kép.

Eszter(beszteri) 2009. október 17. 21:26  

A kép alja kicsit nálam is hiányzik, de a gomba ezt leszámítva látszik rendesen. Saját tárhelyre töltöttem fel. Megnéztem Internet Explorerben és Mozzillában is, de nálam "élvezhető". Kíváncsi vagyok, hogy szól-e más is. Köszi, Osli! :)

altalena 2009. október 17. 23:36  

Nálam minden tökéletes 1280x1024-es beállítást használok:) Nagyon tetszik, imádom az ilyen mesés háttereket!:)*

Giny 2009. október 18. 2:54  

Nagyon aranyos lett a blogrucid:) Nálam is tökéletesen látszik minden (szintén 1280x1024-es felbontás).

Ányi 2009. október 18. 13:50  

Nekem meg ez a blogbunda teccik :-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP