Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

My Boy

>> 2009. október 13., kedd


I am a boy_by Mag
catherinedesigns_BoysRetreat_Alpha
ddd_octcollab_ eljdorado
font: IKHIOOGLA


Szotyi indított az sb.hu-n egy nagyon jó kis kihívást: Altalena szabadon választott oldalát kellett liftelni. Ráadásul nem akármilyen a nyeremény sem! Altalena és Szotyi készít egy-egy oldalt a nyertesnek. Nagyon szeretem Brigi képeit, szerintem fantasztikus szkrepper. Csodálom a kirobbanó stílusát, irigylem az oldalait. Szóval nagyon örültem, hogy liftelhetem.
Ráadásul volt egy oldala (Kindy World), ami szerelem volt első látásra, hiszen az ovi volt a témája. Néztem is, hogy jó lenne valami hasonló oldalt csinálnom majd Beniről. Ráadásul pont ma találtam rá Mag blogjára, ahol nagyon testhezálló freebie-ket sikerült letöltenem!
Posted by Picasa

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP