Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Boldog szülinapot, Adélka!

>> 2009. október 16., péntek


Desytka Design challenge freebie

A DDD-n újabb freebie kihívás van, most a Desytka Designs készletével kell dolgozni. Először nem nagyon tudtam mit kezdeni a freebie-vel, valahogy nem éreztem rá az ízére, pedig nagyon tetszettek az elemek. De végül azért elégedett vagyok az eredménnyel.
A képen a férjem bátyjának kisebbik lánya van, akinek múlt hét végén volt a születésnapja. Boldog születésnapot, Adélka!
Posted by Picasa

4 megjegyzés:

altalena 2009. október 16. 22:47  

Ó Eszti ez csodaszép! Most értesültem tőled, az új kihívásról... érdekes, hogy ez a kit nem igazán indított be most... de majd meglátjuk, hogy sikerül e valamit alkoti:) A tied annyira jó fantasztikus, imádom ezt a szülinapi dalt is:)

eagleszem 2009. október 16. 22:52  

Nagyon szép lett! Tetszik ez a sejtelemes rózsaszín körítés. Jópofa a leányzó lábánál a hármas szám. Na és persze Halász Judit dala. :)

eagleszem 2009. október 16. 22:52  

Sejtelmest akartam írni:D

Kata 2009. október 17. 9:53  

Gyönyörű! Olyan finom, lágy. Jó ránézni! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP