Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Thassos

>> 2009. október 14., szerda


lynng-summersplash mini-kit

Ezt a készletet már nagyon régen töltöttem le, és azóta készülök vele képet csinálni, mert nagyon-nagyon tetszik. (Mondtam már, hogy imádom a sárgát...?! :O) És mi illene ehhez jobban, mint egy tengerparti kép.
A fotó az első közös nyaralásunkon készült, 2004. szeptemberében. Hatalmas élmény volt, akkor láttam először a tengert! Thassos egy kicsi sziget, mi a nyugalom miatt mentünk oda. Az egy hét alatt többször körbejártuk a szigetet, megnéztünk minden szép helyet. Ha valaki bulizni vágyik, nem ajánlom, de ha egy kis visszavonulás a cél, akkor irány oda, megéri! Azóta is, ha rossz passzban vagyok valami miatt, és fel akarok kicsit töltődni, akkor előveszem a fényképeinket, és egyből jobb kedvre derülök. Ezért (is) illettek nekem ezek a vidám, harsány színek ehhez a fotóhoz.
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

altalena 2009. október 15. 23:42  

De jó ez a fotó rólatok! Gyönyörű az oldal, a kék a sárgával telitalálat:)

Kriszta 2009. október 16. 6:36  

Szuper lett. Nagyon jó az elendezés, meg ahogy a képpel játszottál. A kedvencem a háttér, ahol a sziget térképe is rajta van.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP