Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Repülőgép Emlékpark

>> 2009. október 14., szerda


Lilas Sunny Day
fonts: Lancastershire, Walt Disney Script, Calibri

A B4S-en Kitty Chen volt a múltkori "meghívott" vendég. Csodás oldalai vannak, tele vannak vidámsággal, energiával, nagyon megfogtak. (Itt a DST galériája.) Az interjúhoz természetesen kihívás is kapcsolódik. Úgyhogy böngészgettem a galériát, de nem tudtam választani közülük. Viszont megihletett. És ráadásul beleszerettem ebbe a készletbe (amiről szintén a B4S-en olvastam, köszi, lányok!), és ez született belőle. Remélem, tetszik!
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

altalena 2009. október 15. 23:44  

El is hiszem, szuper a készlet, no meg az oldal, amit készítettél belőle, nagyon tetszik! Csudaédesek a gyerekek:D

Kriszta 2009. október 16. 6:39  

De jó ez a fotó. És az oldal? Csodás. Nagyon bejön ez a zöld szín, annyira illik a gyerköcökhöz. Itt is van ám kedvencem: a papírsárkány.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP