Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Wonderful World

>> 2009. október 17., szombat


Rainbow Ray of Hope
Bouille photomask


Elszégyelltem magam a napokban. Kata (Rainbow) első készlete nagyon tetszett. És valamiért eszembe sem jutott, hogy meg is vehetném. Aztán épp vásároltam valamit egy másik shop-ban, és egyszeriben nagyon rosszul éreztem magam. Van egy készlet, ami tetszik. Ráadásul magyar tervező készítette. És még "ismerem" is (jó, csak neten keresztül, de láttam az oldalait, kedves hozzászólásokat kaptam tőle és ezek alapján nagyon-nagyon kedvelem).
A lelkifurdalásom rögtön tettekre sarkallt, bár a készlet útja hozzám még mindig nem ment simán. Ugyanis valami probléma volt a PayPal-lal, így nem kaptam meg a letöltési linket. Kata nagyon aranyosan segített (Kata! Itt is köszönöm!), és végül tegnap le tudtam tölteni. Ki is csomagoltam gyorsan, rá is vetettem magam a Picasa-val, de valahogy olyan kevés elem volt benne. Szerencsére eszembe jutott, hogy megnézzem egy fájlkezelőben is: és megvolt ám az összes, csak a Picasa majdnem felét valamiért nem olvasta be!
De a nehézségek után végre minden megvan, és el is készítettem vele az első oldalam. Persze egyáltalán nem ilyet akartam, de ez lett belőle. Az eredménnyel azért nem vagyok elégedetlen, csak hangulatilag, gondolatilag, dizájnilag valami mást is akarok még kezdeni ezzel a készlettel, így ha lesz időm, biztos, hogy születik még belőle oldal.
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Kata 2009. október 17. 9:49  

Sajnálom, hogy ilyen macerás volt (nem jellemző), de nagyon örülök, hogy sikerült végül! :) Gyönyörű oldalt alkottál, boldoggá tesz, hogy ilyen mély, tiszta és bölcs gondolatot foglaltál vele keretbe. Én köszönöm Neked!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP