Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Levi - Oslinak

>> 2009. október 15., csütörtök


Kit Aurore boréale by margote
Bel Vidotti Scrap Silent copy 2
Carmen_by_digiscrapbooking


Sajnos fogalmazhatok úgy, hogy szokásomhoz híven megint elmaradásban vagyok Secima Adott fotó kihívásán. Azért próbálom ezt behozni, most Osli kis/nagyfiáról, Leviről készítettem el az oldalamat. A fotó csodás volt (Osli, látszik, hogy értesz hozzá!), nem is nagyon nyúltam hozzá, csak épp a kék színen kívül a többit fakítottam meg. Azokat a gyönyörű szemeket ki kellett emelni.
A fotó annyira megfogott, hogy nem akartam nagy körítést rakni hozzá, így kicsit minimálra sikeredett megint a képem. De azért remélem, hogy tetszik! Osli, ha olvasod, fogadd szeretettel!
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 16. 6:32  

Szerintem nagyon jó lett. Tetszik amit a fotóval csináltál.

altalena 2009. október 16. 8:14  

Nagyon tetszik... szeretem, a papírokat... bár én ritkán használom mostanában így.. valahogy az agyam átállt egy más pakolós formára:D

Osli 2009. október 16. 10:05  

Nagyon klassz lett! Tetszik amit a fotóval csináltál és a körítés is. Nagyon jó a felirat, és tetszik, hogy csak 3 színt használtál. Itt látom először, így most itt írtam 'hosszabban'
Köszönöm neked is, hogy alkottál. :)

T 2009. október 16. 13:25  

hűűűűűű!! ez a stílus,igen közel áll a szívemhez!! szuper!!

Ányi 2009. október 18. 13:49  

Fú, ez ott van a csúcson megint! Abszolút dobogós oldal!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP