Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Repülőgép Emlékpark

>> 2009. október 19., hétfő


Rucola Design First Choice
fonts: Baby Kruffy, Rough_Typewriter


Kovaxka első készlete annyira megtetszett, hogy amikor olvastam Osli blogján, hogy már megvásárolható, rögtön meg is vettem. Túl sokat nem is vártam vele, hogy elkészítsem az első oldalamat... :) (Hiába, a türelem nem erősségem. És ha az ember lánya nem kap rendesen levegőt, és csak 3,5 órát hagyja aludni a mamát, majd csak az ölében hajlandó tovább szunyókálni, akkor ideje is van alkotni...)
Szóval megint repülőgép emlékpark, merthogy októberben is elmentünk. Julcsika most már sokkal jobban élvezte, mint először, ami persze nem csoda, hisz amikor először voltunk, még csak 4 hónapos volt. Mindent akart csinálni, amit Beni csinált, és ennek elég erőteljesen hangot is adott (szerintem hangosabb volt, mint a közelben fel-le szálló repülők...)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 19. 18:08  

Aztaa ez is nagyon szupi oldal lett. Nagyon tetszik ahogy a nagy képet háttérként használtad. Imádom.
Jaj, és jobbulást a kicsi lánynak.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP