Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Christmas kit by OsDesign

>> 2009. december 23., szerda

Orsi már megint elkészült egy újabb készlettel, és új shop-ot nyitott! Itt is gratulálok neked! :) Én ezt az oldalt készítettem, szerencsére a hétvégi fotózásról már volt karácsonyi képem is:




És ilyen a készlet, szerintem nagyon szép:


megvásárolható itt / avaible here @KKK

És érdemes ellátogatni Orsi blogjára is, és megnézni, hogy a többiek milyen szépségeket készítettek a készlettel. Nekem mindegyik nagyon tetszik! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP