Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Les Prunelles de Noël by Kalina

>> 2009. december 24., csütörtök

Karácsonyi készülődés ide vagy oda, megint találtam egy OKC-t, aminek nem tudtam ellenállni. Egyszerűen fantasztikus a készlet, én mondjuk főleg a papírokért vagyok oda, amiből aztán van benne bőven, de az elemek sem rosszak! Sajnos időhiány miatt csak egy oldalt tudtam belőle készíteni, de biztos vagyok benne, hogy jövőre még fogom használni a készletet!
És akkor itt az oldalam, Benikém rejti el azt a gyönyörű mosolyát a rénszarvas bundájában. A fotó természetesen a hétvégi fotózáson készült, fogtok még jó pár képet látni ebből a szériából. :)


És itt a készlet előnézeti képe:

 
megvásárolható itt / avaible here @Digital Crea

És ha ellátogattok Kalina blogjára, találtok ott egy kis freebie-t is a készletből:

letöltés itt / download here @Kalina's blog

És ezzel az oldallal kívánok mindenkinek békés, meghitt karácsonyt és nagyon boldog új évet! Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, és nagyon köszönöm a kedves kommenteket, amiket hagytatok! :)
Mi most elutazunk anyukámhoz, szóval az újévig teljes scrap- és internet megvonás, bár még egy időzített bejegyzés lesz a blogon. :)

UPDATE: Kalina meghívott az állandó CT-jébe! :) :) :)

Posted by Picasa

4 megjegyzés:

altalena 2009. december 24. 23:24  

Boldog Karácsonyt és Boldog Új évet kívánok nektek! Pihenjétek ki magatokat, hogy újult erővel állhass neki az új évnek:)

Bíró Ágnes 2009. december 25. 9:40  

Gyönyörű oldallal zárod az évet!
Gratulálok az újabb CT-hez! :)
Nektek is nagyon boldog Karácsonyt és boldog új évet kívánok!!

T 2009. december 25. 15:17  

Drága Eszti!! Boldog Karácsonyt kívánok neked és kis családodnak is!! Minden jót az új évre!!!

Timi 2009. december 25. 19:24  

Írtó jó ez az oldal:-)
Nagyon tetszik ahogy dolgozol. Békés boldog karácsonyt kívánok nektek, és remélem jövőre is csodálhatom a szép munkáidat.
Timi

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP