Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Project E by Gabs Art and Dawn Inskip Designs

>> 2009. december 20., vasárnap

Project E - egy fantasztikus collab készlet! Már maga az elgondolás is! (Itt olvashatsz róla.) De a többi, amit kreáltak hozzá... Beleszerettem. Készítettem is egyből három oldalt:

Imádtam az év első igazi havas napját. Ki is mentünk gyorsan a Városligetbe. Ott találtam a hóesésben ezt a virágot. Engem nagyon megfogott...



Aztán ahogy gőzölgött a tó a hóesésben! Fantasztikus látvány volt! Imádom ezt a fotót! El sem hiszem róla, hogy én csináltam... :) Ez a template pedig a készlet része. Szerintem ez is nagyon jó, pedig én aztán nehezen dolgozom template-ekkel!



Az utolsó oldalam fotója pedig kicsi Julcsikánk szülinapi buliján készült, persze kicsit más megközelítésben... A fotómodell a lefejezett Malacka volt. Na azért semmi horror nem volt a sztoriban, Malacka csak egy marcipánfigura volt a tortáról! A fotót pedig az én pihent férjem készítette. Én meg ezt a körítést pakoltam hozzá:



És itt a készlet előnézeti képe, nézzétek csak milyen fantasztikus!!!!!!!!!!!!!!!




megvásárolható itt / avaible here

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Bíró Ágnes 2009. december 20. 9:29  

Kicsit irigyellek ezért a ct tagságért! :))
Nagyon klassz oldalakat készítettél újfent.
A fotók szenzációsak! Nekem a lefejezett malacka is tetszik. :) Nálunk lefejezett Tigris volt a kétéves Zsombiszülinapon. :D

Kata 2009. december 20. 10:20  

Ezek annyira jók, hogy nem is találok szavakat. Mind tökéletes! Nagyon tetszik a stílusod és ez a készlet remekül passzol hozzá!

Osli 2009. december 22. 22:14  

Mennyire jók lettek ezek az oldalaid is! Imádom mind!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP