Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Benivel

>> 2009. december 21., hétfő


Romance Me by Vinnie Pearce
fotó: 1point4 Fotóstúdió

[GSO - DST]

Imádom Vinnie Pearce készleteit, oldalait. És ma megint elcsábultam. Vasárnap ugyanis fotósnál voltunk - mióta a gyerek(ek) megvannak, minden évben elmegyünk egyszer -, és készült egy olyan fotó Benikémmel, amit egyenesen imádok! És tudtam, hogy ezt biztos, hogy csak ezzel a készlettel lehet megszkreppelni. Szóval megleptem magam karácsonyra. És íme az oldal. Sokat nem tettem hozzá, de nekem így gyönyörű! :)
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Rucola Designs 2009. december 21. 23:32  

Tényleg gyönyörű a fotó és az oldal is! Én ís csípem VP-t, boldog karácsonyt! :)

altalena 2009. december 21. 23:54  

Gyönyörű ez az oldal is... teljesen beleszerettem! Készíthetsz ilyet még, mert annyira tökéletes... a fotón alakítottál valamit?

eagleszem 2009. december 22. 9:30  

Nagyon édes lett! Párja is van neki! De ezt te tudod, hogy értem...:)
Láttam ám, a Julcsison, hogy új fotók...
Próbálok sejtelmes maradni :)

Bíró Ágnes 2009. december 22. 10:02  

Ha lennének itt emotikonok, teleraknám szivecskével. :)
Annyira jó ez a fotó rólatok és a körítés éppen annyira egészíti ki amennyire kell. Szuper!!!!

Ha van párja, azt is szívesen látnám megszkreppelve. :)))

Ányi 2009. december 22. 19:39  

Nekem is így gyönyörű, szuoerséges lett, nem is kell ehhez több!

T 2009. december 22. 19:48  

gyönyörűségesek vagytok, na és az oldal csúcs!!!

Eszter(beszteri) 2009. december 22. 21:30  

Brigi! A fotó a fényképészt dícséri, én csak a szemünkön élesítettem kicsit és ff-et csináltam belőle. De igazából nem nyúltam hozzá. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP