Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Morci Keve - Ányinak

>> 2010. január 31., vasárnap

Újabb fotót sikerült oldalba foglalnom, most Ányiét. Úgy szégyellem magam, hogy pont az övével késtem ilyen sokat, mert nagyon-nagyon sokra tartom őt. Sokat tanultam tőle, és tanulok még máig is. És neki köszönhetem első CT-tagságomat is, Val C.-nél, amiért szintén nagyon hálás vagyok!!!! Ányi, fogadd szeretettel, remélem, tetszik!


Junior by Karen Lewis Designz
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

Ányi 2010. január 31. 9:22  

Ó, köszönöm! Naon teccik! Jó kis aja'ndék, köszönöm! ;-)

Osli 2010. január 31. 9:51  

Nagyon szép! Nekem is tetszik.

Rucola Designs 2010. január 31. 11:53  

Imádnivaló, az tény! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP