Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

LOVE A LOT by Jopke D.

>> 2010. február 4., csütörtök

Megjelent Jopke új készlete, természetesen már a Valentin-nap jegyében. Gyönyörű, finom, "jopkés". Annyi lehetőség van benne. Megpróbáltam két "különböző" oldalt készíteni (már amennyire tudtam...): az első kicsit "szögletesebb", a második kicsit "finomabb". És talán ez az első olyan oldalam, ami kifejezetten az én szeretett férjemuramról készült.

 

 
fotó: 1point4 Stúdió (2007)

A készlet:

avaible here @ScrapInsider

És ha szeretnéd a készletet, nincs más dolgod, mint hagyni egy kedves kommentet Jopkének. Egy szerencsés nyertest fog kisorsolni hétfőn! (Ne felejtsd el megadni az e-mail címedet, hogy felvehesse vele a kapcsolatot, ha te nyernél! :D)

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Kriszta 2010. február 7. 8:43  

Valami gyönyörűséges oldalt készítettél ismét. Nekem az első a kedvencem. Imádom a rózsaszínt és a "szögleteséget" :)Már jelentkeztem én is egy ilyen készletért Jopke-hoz. Köszi a tippet.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP