Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Sisters - Corinnának

>> 2010. február 4., csütörtök

Corinna az 50. rendszeres olvasóm! Még mindig hihetetlen, hogy átléptem én is ezt a bűvös határt... :) Neki készítettem ezt az oldalt, az általa küldött fotóból. Corinna, remélem, tetszik!

Corinna is my 50th follower! I created this page for her, with her photo. Corinna, I hope you like it!


Distressed Elegance photomask by Christine Borgfeld
PS action: Colored_VintagePhoto_by_JennyW

Idézet: "A sister is a gift to the heart, a friend to the spirit, a golden thread to the meaning of life." [Isadora James]
Posted by Picasa

8 megjegyzés:

DAnett 2010. február 4. 17:18  

Ohh ez valami csoda! Elképesztő amit a fényképpel csináltál! Isteniek a színek is! Eszter megemelem a kalapom!!! :)

Ruebchensmum 2010. február 4. 17:54  

Oh Eszter, I don't only like it, I LOVE it!!!! It's so beautiful! Would you mind giving it to me in it's original size, so I can put it in my print album? Am I allowed to put it on my blog as well?
It's really amazing. Thank you so much for creating this page for me.
Big kisses Corinna

Kata 2010. február 4. 18:26  

Eszter, ez gyönyörű!! Szerintem nemsokára a 100-at is átlépi az olvasóid száma. :)

Unknown 2010. február 4. 19:03  

Oohhhh this is really GREAT, fantastic!!

Ányi 2010. február 4. 19:26  

Ez nálam a WOWWWWWWW! kategória! Szuper lett!
Gratula a sok olvasóhoz!

Janka 2010. február 5. 6:31  

Én is imádom :) Örülök, hogy az ajándékozott is örült neki :)

Kriszta 2010. február 7. 8:41  

Wow. Ez csúcsszuper lett. Irigylem ám Corinnát.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP