Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Blogdíj

>> 2010. március 22., hétfő

Egy újabb blogdíjat kaptam Krisztől, Jankától és Szrjudittól. Nagyon köszönöm, lányok!



Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne fejeltsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

És a 7 dolog magamról: 
  1. Szeretek kávézni. Általában nagy hatása nincs rám, inkább csak az íze miatt és megszokásból iszom.
  2. Nem szeretem az alkohol ízét. Ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem szoktam inni, csak azt, hogy inkább a női italokat kedvelem, ill. ha mást iszom, annak próbálom elvenni az ízét gyümölcslével.
  3. Keveset alszom: későn fekszem (hajnali 1 körül), és korán kelek (6-kor csörög a vekker).
  4. Általában éjszaka szoktam haladni az oldalaimmal, bár ha összejön a gyerkőcök egyszerre alvása délután, már akkor nekiállok.
  5. Habár minimálban alkotok, néha több órahosszát igénybe vesz, amíg elkészülök egy-egy oldallal... (hihihi). Persze ha magával ragad egy készlet, akkor akár 20 perc alatt is megvagyok.
  6. Sokat csetelek mostanában (szr)Judittal és Timóval, és amikor bizonytalan vagyok egy-egy oldalamban, őket szoktam megkérdezni. Szerencsére kíméletlenül megmondják a véleményüket és én ezt nagyon szeretem. (Köszi csajok, ezután is ezt kérem tőletek!)
  7. Imádok fényképezni - van is több tízezernyi fotónk már a gyerkőcökről, így általában meg tudom oldani, hogy saját fotóval készüljenek a ct-oldalaim is. (Ez ugyan nem az, sőt nem is scrapbook, de annyira szeretem róluk ezt a fotót, hogy megmutatom nektek is...)
És akiknek én adnám tovább a díjat: Osli, Kovaxka, Ányi, Eagleszem, Ranibow, Csillulu és Kriszta anyu.

Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Janka 2010. március 22. 15:38  

örülök, hogy egy pindurival többet tudhattam meg rólad :)
és szerintem ez igenis scrapbook - ajánlom szíves figyelmedbe Paislee Presst, aki hasonlóan gyönyörű elrendezéssel készít utánozhatatlan fotókönyveket. lehet, hogy neked is rá kellene szánnod magad egy ilyen stílusú könyvecskére. csodás!!!

Kriszta 2010. március 22. 15:55  

Köszönöm, hogy rám is gondoltál. Aranyos tőled. Igyekszem én is, ha nem a nap folyamán, de éjszaka megfelelni a blogdíj követelményeinek.

Jó volt még többet megtudni tőled. Pl. én is kávé mániás vagyok.

éva judit 2010. március 22. 19:52  

én örülök a dijadnak:)meg is érdemled

eagleszem 2010. március 22. 20:20  

Nagyon szépen köszönöm neked a díjat! Most már csak össze kellene szednem magamról 7 dolgot! :)

T 2010. március 23. 13:10  

bár járt már nálad, azért kukk be hozzám!!

Osli 2010. március 23. 13:59  

Köszönöm azt, hogy rám is gondoltál, közben már én is adtam neked, csak időzítve raktam ki a bejegyzést, hogy ne nyomja el az előzőt ;)
Örülök, hogy megint többet tudtam meg rólad :)
Egyszer kávézhatnánk egyet ;) én is nagy kávérajongó vagyok.

Lululu 2010. március 25. 15:25  

Most vettem csak észre (teljesen véletlenül megakadt a szemem a nevemen itt a blogodon), hogy nekem is adtál blogdíjat. A blogomon nem találkoztam megjegyzéssel, de mindenesetre nagyon köszi. Még sosem kaptam senkitől ilyet. :)

Ez a kép pedig fenomenális.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP