Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

REMEMBER THE MOMENT by Timo Designs

>> 2010. március 24., szerda

Timi fantasztikus új készlete már kapható:

available here @SI

Az oldalaim:
Ezt a fotót már nagyon rég szerettem volna feldolgozni az én imádott pasijaimról, és ez a készlet lehetővé tette. :)

És ha fiúk, akkor itt egy kép a csajokról is:
Judit sokat kritizálta az oldalt, mire ilyen lett, és ezzel már én is elégedett vagyok... :D Köszi a segítséget! :)

A komment:
Imádom, ahogy felfedezed a világot. Nem finomkodva, óvatosan, hanem határozottan berobbanva a környezetedbe, mindent magaddal sodorva. Őrizd meg ezt az energiát, tüzet, lelkesedést, de azért figyelj magadra és másokra is!
Itt épp egy katica alakú sütivel ismerkedsz: fekete pöttyeit a testébe fúrva. Akkurátusan, precízen, hogy ki ne maradjon egy sem... És nagyon büszke voltál magadra, amikor a végére értél.

4 megjegyzés:

Kriszta 2010. március 24. 12:48  

Tüneményesek a gyerekek. Julcsi egy kicsit olyan, mint az én pici lányom.
Az oldalak pedig szuperek. A csajos oldal a kedvencem két dolog miatt is.
1. Papírok elrendezése
2. A komment

T 2010. március 24. 14:46  

Eszti, csodaszép lett mindkettő!!!Köszönöm!!!!:D:D:D

Ágicza 2010. március 24. 15:28  

Még még még ilyen oldalakat!!! :)) Kukk be hozzám:) ;)

Bíró Ágnes 2010. március 25. 14:47  

Csodálatos mindkettő!! Mint ahogy az összes oldalad. Sajnos nem mindig van időm a blogokon körbejárni, így a kommentezés is sokszor napolódik majd elmarad. :( Nehari!!
Kukkants be hozzám egy díjra.;)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP