Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

You

>> 2010. március 26., péntek


Wishes and Dreams
Romance Me
Decorative Grunge Frames SET 01
Free Art Overlay 01
Sparkle Stitches
by Vinnie Pearce
Mulletgod's Photoshop Actions: Grungy

Imádom Vinnie készleteit. Amikor Szabi blogján olvastam a legújabb ingyenes overlay-ről, rögtön mentem is a blogjára, és egyből beleszerettem. Lázasan járt az agyam, hogy mit is kezdjek vele. Nem volt nehéz dolgom... Ráadásul a Pixelcanvas-os kiárusításon jól be is vásároltam a készleteiből, így abból is lehetett ám válogatni. A végeredmény ez lett.
Posted by Picasa

10 megjegyzés:

Kriszta 2010. március 26. 6:13  

Gyönyörű lett. Nagyon tetszik a varrás és úgy látom a virágok neked is a kedvenceid. :)

T 2010. március 26. 7:38  

Judit már említette, hogy valami csodásat fogsz készíteni. És lám igaz lett!!!! Fantasztikus!!!!

LaceE 2010. március 26. 8:54  

Wow. Ez most az egyik kedvencem Tőled. Nagyon szépséges lett :)

Unknown 2010. március 26. 9:56  

Gyönyörű oldal lett Eszter!! Neked is annyira jól "állnak" Vinnie készletei :)

Rucola Designs 2010. március 26. 10:11  

El vagyok ájulva, óriási kedvenc!!! :)

Krisz 2010. március 26. 14:41  

Gyönyörű! tetszik a sötét háttéren a kék virág! :)

Margó 2010. március 26. 15:00  

Csak ismételni tudom, gyönyörű!!!

Dorka 2010. március 27. 7:39  

Kedves Eszter! Gyönyörűséges oldalt készítettél! Imádom minden apró pici részletét!

Margó 2010. március 28. 21:05  

Szeretnélek díjazni, kérlek, nézz be hozzám! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP