Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Két új készlet és egy kihívás

>> 2010. március 27., szombat

1. SPRING FLING by Jopke D.
Itt a tavasz, és megérkezett Jopke gyönyörű tavaszi készlete. Üde kék és zöld. Fantasztikus! :)

available here @SI, @2LP

És az oldalaim:
Ennek az oldalnak története van. Eddig kivétel nélkül mindig úgy csináltam oldalt, hogy megnéztem a készletet, aztán kerestem egy fotót, és ahhoz csináltam az oldalt. Most annyira megtetszett a készlet, hogy fotó nélkül nekiálltam. Az oldal kész is lett irtó hamar, viszont a fotókereséssel megszenvedtem... :D Végül ez lett belőle. (A szemem kicsit színezve van, mert nagyon-nagyon elütött a színe - zöldeskék amúgy - az oldal színeitől...)

A második oldalam pedig Jankának köszönhetem. :) Ezt a fotót szinte teljesen ebben a formában már láthattátok a blogomon, azzal a szöveggel, hogy nem scrapbook. De Janka meggyőzött, hogy az. És annyira passzolt ez a világoskék papír hozzá, hogy tettem még rá két kiegészítőt, és CT oldal lett belőle... :D (És Jopke is ezt rakta ki a blogjára...)

2. SUNDAY BEST collab by Stacy and Jenni - és B4S kihívás

available here @Digiridoo Scraps

És Stacy készített egy freebie-t is, amit a blogjáról tölthettek le:
download here @Stacy's blog

Bevallom, nekem ezek a színek nagyon haloványak voltak. De aztán megjött az ötlet. Ugyanis Judit pont akkor tette ki a B4S-re ismételten a mostani scraplift kihívás részleteit... Marypop szabadon választott oldalát kell liftelni. Nem az én stílusomban alkot... :D Nagyon nem. Ennek ellenére sikerült találnom egy oldalát, ami megtetszett. És ez alapján készült a CT-oldalam. Mutatom:
fotó: 1point4 Stúdió

És az eredeti oldal, amit lifteltem:

5 megjegyzés:

Kriszta 2010. március 27. 12:31  

Nagyon tetszenek az oldalaid.

A Jopke készletével készült első oldalon szerintem a szemed az ami oda vonzza az ember tekintetét. Szóval jól sikerült a fotó átalakítás. Nagyon tetszik még, hogy ilyen nagy képet használtál, na és a pici virágok....

A második oldaladat már a múltkor is megcsodáltam. Nekem tetszik ez a minimál. Szerintem a kevesebb néha több. Szuper fotó.

Épp ma reggel néztem én is Marypop oldalait és még nekem sem sikerült választanom. A tied nagyon jó lett. Nekem bejönnek ezek a pasztel színek.

Noncsi 2010. március 27. 17:04  

Gyönyörű oldalakat készítettél. Egyébként igaza van Jankának tényleg scrapbook oldal és mesésen szép a maga egyszerűségével. ;)

DAnett 2010. március 27. 17:15  

Gyönyörű oldalakat készítettél most is Eszter! Szeretem a nagy fotóidat annyira jól tudod használni az oldalakon. Csak úgy vonzza a szemet!
Megragadnám a alkalmat, és egy kis játékra invitálnálak, ha van kedved :)

éva judit 2010. március 28. 12:11  

gyönyörűségesset alkottál megint,nagyon szépek a pasztelek én szeretem

szrjudit 2010. március 28. 21:49  

Mesés oldal lett mindegyik Eszti! A kedvencem a Marypop inspiráció alapján készített oldalad, köszönöm, hogy játszottál! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP