Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Easter Time by Pink Lotty Designs

>> 2010. március 29., hétfő

Ma jelent meg Monicca fantasztikus új készlete a DDD-n:

available here @DDD

A készletei érdekes színfoltot jelentenek a CT-im között. Gyönyörűek, fantasztikusan kidolgozottak. Viszont teljesen mások, mint amikkel általában találkozom. Ezért sokszor fejtörést okoz, mit is kezdjek velük. Néha sok időt igénybe vesz, amíg rájuk hangolódom. Viszont pont emiatt frissen tartanak, és olyan jó érzés, amikor sikerül valami szépet alkotnom velük. Nincs könnyű dolgom, mert a ct-je fantasztikus oldalakat készít... Az enyém most ilyen lett:
 Easter Time by Pink Lotty Designs
wa: Spring Fling by Jopke D.
fotó: 1point4 Stúdió (2009.)

És ha ellátogattok Monicca blogjára, akkor ismét kedveskedett nektek egy kis freebie-vel:
download here @Monicca's blog

10 megjegyzés:

Kriszta 2010. március 29. 13:48  

Nagyon tetszik ennél az oldalnál is a papírok elhelyezése. Nagyon kreatív. Julcsi is nagyon cuki ebben a sapiban. Ami nekem zavaró: Julcsi pici arcán és testén lévő "zöldségek". De úgye nincs harag emiatt? Félve írom ám.

Krisz 2010. március 29. 13:49  

NAgyon szép oldalt készítettél! Bájos, üde, igazi tavaszi oldal! :)

Margó 2010. március 29. 15:02  

Akár azt is bevállalom, hogy elfogult vagyok! Mindig várom az újabb és újabb oldalaid:-)

Megismétlem a tegnapi üzenetem, mert lehet, hogy nem jó helyre írtam:

Szeretnélek díjazni, kérlek, nézz be hozzám! :)

Zsu 2010. március 29. 15:43  

Szerintem Te is fantasztikus oldalakt készítesz! Ez is az! :)
Bár én elfogult vagyok, minden munkád imádom! :)

Eszter(beszteri) 2010. március 29. 15:46  

Kriszta! Ne bolondozz, hogy lenne már harag?! Nem vettem észre, de módosítottam. Köszi, hogy szóltál! Szólj máskor is nyugodtan. Bírom a kritikát... :D

Janka 2010. március 29. 16:13  

Azta, de szép lett! nagyon tetszik az ívelt papír a kis virágokkal, a fotómanipuláció pedig csúcs! hogy csináltad?

Viki 2010. március 29. 16:21  

Szia! Vár nálam egy játék, kérlek nézz be hozzám!

Kriszta 2010. március 29. 20:04  

Huh, most megnyugodtam. Csodaszép lett így a pici lány.

Valóban nagyon jó a fotó manipuláció. Ez úgye hasonló mint amit a múltkoriban leírtál?

Ágicza 2010. március 30. 7:16  

Szerintem sincs okod az aggodalomra, pláne olyan csodás alkotások mellett amiket készítesz! Napról-napra mindig újabb és újabb elrendezésekkel állsz elő, újabb technikákkal, amik egyszerűen fantasztikusak! :)) A fotó manipulációra én is kíváncsi lennék ;)

Kata 2010. március 30. 8:37  

Gyönyörű lett! Te minden készletből ki tudod hozni a maximumot úgy hogy megőrzöd a saját stílusodat! Nagyon inspiráló minden egyes oldalad.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP