Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nyertem!!!!!

>> 2010. április 1., csütörtök

Ismét kegyeibe fogadott a szerencse! :) Val blogján lehetett kommentet hagyni 5db 5$-os kuponért Sue Cummings botjába. És ma legnagyobb meglepetésemre ott virított a nevem az első öt között! :)
Nehéz volt válogatni, de hosszas töprengés után csak megküzdöttem a feladattal, és végül ezeket választottam:


Nemsokára jövök majd oldallal is, már csak azért is, mert a játék feltétele volt, hogy a nyertes készít oldalt a vásárolt készletekből... :) De amúgy sem hagynám ki. Bár még jó pár készlet vár arra, hogy alkossak vele... :D Nincs valakinek egy időnyerője...?!

Nem felejtkeztem ám meg a kérdezz-felelek játékról sem, ígérem, a holnapi napba azt is besűrítem valahová... :D

3 megjegyzés:

Krisz 2010. április 1. 9:44  

Gratulálok! Klassz dolgokat választottál! :) Kíváncsian várom az oldalakat!

Margó 2010. április 1. 17:23  

Gratulálok! Azért az is biztos, hogy nemcsak a szerencse segített...:-))

Val 2010. április 8. 18:26  

Glad you found all this! The 52 Inspiration are something you will use endlessly!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP