Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Műhelytitkok - ...like a beautiful child

>> 2010. március 31., szerda

Ez az oldal még magamhoz képest is sokáig készült. Mert sok időbe tellett, míg rá tudtam hangolódni a készletre. (A hiba az én készülékemben van, nem a készletben, mert az fantasztikus. Csak nagyon-nagyon más, mint amilyenekkel amúgy dolgom van. De épp ezért nagy kihívás, és engem ez inspirál...)
Elrendezés:
Több oldal-kezdeményem végezte a virtuális kukában, mert valahogy nem volt az igazi. (Amúgy is nagy kukázós vagyok, ha valami nem jön be, egy darabig alakítgatom, de ha nem megy, akkor inkább tiszta lappal indítok... :D)
Aztán a Pesti Est-ben láttam egy reklámot, és ez adta meg a kezdőlökést... :D

És ebből született az én elrendezésem. Amit, ha tetszett, le is tölthettek:

Fotómanipuláció:
Többen is írtátok, hogy érdekelne benneteket, mit kezdtem a fotóval. Az igazság az, hogy nem sok mindent. A titok abban rejlik, hogy fotóstúdióban készült: profi gép, profi fotós... :) Amit én tettem még hozzá: A szintekkel (Levels) játszottam - a világosakat világosítottam, a sötéteket sötétítettem. Majd rátettem a papírra, és a réteg hatásmódját Sötétítésre (Darken) állítottam. Egy Színezettség/Telítettség korrekciós réteg került még rá, ahol a telítettséget csökkentettem (-28).
Majd Kriszta figyelmeztetésére még annyit tettem vele, hogy a fotó alá került egy plusz réteg, amin fehérre festettem a testét és az arcát (így eltűntek a "zöldségek" róla... :D). Köszi, Kriszta, még egyszer, hogy szóltál! :)

14 megjegyzés:

Névtelen,  2010. április 1. 2:37  

Thank you very much !! Beautiful template !

Kata 2010. április 1. 8:50  

Hű de jó, köszi a fotótrükköt!
Nagyon jó volt olvasni, honnan jött az inspiráció, nem gondoltam volna, hogy plakátról! Szuper a sablon is, köszönöm! :)

Unknown 2010. április 1. 9:35  

szuper, hogy egy hírdetésből inspirálódtál, az oldalad pedig gyönyörű lett!! A fotó trükk is jól jött, köszönöm ;)

do 2010. április 1. 14:18  

Na ezt én sem gondoltam volna soha :D
Köszi a sablont, vittem!

Névtelen,  2010. április 1. 18:30  

Thank you so much for sharing.

Unknown 2010. április 1. 20:08  

Thank you for the neat template.

Ruebchensmum 2010. április 2. 0:40  

What a great template. Thank so so much, Eszter. I love it.

ludivine 2010. április 6. 22:10  

thank you very much for this template !!!!

Loulou 2010. április 23. 14:59  

Merci beaucoup Versez magnifique modèle CE!

Zibr1 2010. április 29. 21:38  

Great template, thank you !

Soco 2010. május 3. 13:55  

Wow! Thank you for this beautiful template Eszter!!!

time2smile 2010. május 4. 17:37  

This is wonderful for my particularly cherished photos. Thank you!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP