Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Kérdezz - felelek

>> 2010. április 1., csütörtök

(D)Anett és Viki(Niebla) hívott játékra ismét. Ők kérdeztek, én válaszolok... :) Köszönöm az érdeklődést, lányok! :)

  1. Mi lenne, ha nyernék a lottón?
    Nem mondom, hogy nem gondolkodtam még ezen, de nem hiszek benne, így sokat azért nem foglalkoztat a dolog. Főleg, mert lottó nélkül nem is működik. Mindenesetre nem szeretném, ha nagyon megváltozna az életem. Persze jó lenne egy nagyobb lakás (netán családi ház...?!), és az anyagi problémák hiánya, de igazából ennél többre nem vágyom... :)
  2. Rossz szokásom?
    Na, ebből aztán van egy pár. Amit én is nagyon rosszul viselek, az az, hogy rendkívül rendetlen vagyok. Kivéve a munkámban, mert ott viszont túlzottan is precíz. Anno sokat mondogatta a főnököm, hogy mekkora kontraszt van az asztalom kinézete és az általam leadott anyagok között... :D
  3. Koffein?
    Függő vagyok. Bár inkább a megszokás, mint az olthatatlan szerelem... Amikor a gyerkőcök picik voltak, egyáltalán nem ittam, és nem okozott problémát ez sem. :)
  4. Színeim?

    Örök és hatalmas szerelem a napsárga! Ennél szebb színt elképzelni sem tudok. Emellett barna, zöld, téglavörös...
  5. Mi van most rajtad?
    Hálóing, gyorsan kihasználom, hogy Beni még alszik, Jula meg az apjával a boltban van... :D
  6. Háziállat?
    Jelenleg nincs, majd egyszer, ha családi házunk lesz, biztosan lesz kutyánk. Addig anyukámét imádjuk a távolból.
  7. 10 év múlva hol látom magam?
    Volt egy időszaka az életemnek, amikor görcsösen tervezgettem a jövőmet, és valahogy megfeledkeztem a jelenről. Ma már inkább próbálok a jelenben élni, és nem annyira tervezgetem a jövőt. Persze egy dolgot biztosan tudok: 10 év múlva is szeretnék a családommal lenni - hogy hol és hogyan, az majd alakul folyamatosan... :)
  8. Legutóbbi nagyon jó élményem?Benivel a hétvégén muffint sütöttem. És annyira jó volt a konyhában vele. Ő mérte ki a hozzávalókat, a folyékony dolgokat ő öntötte bele a tálba. Amíg én csokit vágtam, addig ő beletette a formákba a papírokat. És olyan ügyes már! Még a tojásokat is ő törte fel, aminek persze az lett az eredménye, hogy a két tojásból nagyjából egy tojásnyit sikerült összehozni... :D De nem akartam elvenni az örömét és letörni szárnypróbálgatásait. (Annyira el tudja keseríteni egy-egy kudarc, és most fordult elő először, hogy egyáltalán nem kudarcként élte meg, hogy nem tökéletesen csinált valamit...)
Már nagyon sokaknál járt ez a díj, és magamból kiindulva lehet, hogy még többeknél még a tarsolyban lapul, megválaszolásra várva. Szóval nem adnám tovább név szerint senkinek a díjat. De ha erre jársz, és még nem járt nálad a staféta, érezd magadénak, és válaszolj rá, légy szíves! És ha megtetted, hagyj egy kommentet itt nekem, hogy elolvassam! :)
---
És közben még újabb kreatív blogger díjakat is kaptam.Köszönöm nektek is: Darinka, Mörjike, JUMA, Osli, és Timo! :) Annyira jól esik, hogy ilyen sokan gondoltatok rám! Elnézést, ha valakinél még nem hagytam köszönő kommentet, ígérem, pótolom. Mert mindegyik díjnak nagyon-nagyon örültem! Jó ez a sok pozitív visszajelzés!!!!! :)

4 megjegyzés:

Viki 2010. április 1. 16:50  

Jó volt olvasni a soraidat! Köszi, hogy megosztottad velünk! :)

DAnett 2010. április 1. 19:32  

Olyan jó, hogy válaszoltál Te is Eszter! Öröm olvasni a soraidat!Igazán jó volt egy kicsit máshogy is megismerni Téged ! :)

Janka 2010. április 1. 20:28  

azért szeretem ezeket a játékokat, mert így tényleg mindig egy picivel közelebb kerülhetünk egymáshoz... jó volt rólad is olvasni új dolgokat.

Lululu 2010. április 10. 19:50  

Egyetértek Jankával. Jó volt olvasgatni rólad ezt a pár dolgot. A 2. kérdésre adott válaszod szó szerint rám is érvényes (sajnos). :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP