Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ajándékok

>> 2010. augusztus 28., szombat

Na, most jutottam oda, hogy feltegyem azt a két gyönyörű oldalt, amit Pertine-től kaptam a Kép egymásnak játékon. Merthogy Mr. Random mindkét alkalommal úgy intézte, hogy ő készített oldalt nekem. Így mindkét gyerkőcről van oldalam... :D

Az első oldalon Benikém van, a vasúttörténeti parkban. Ez a kedvenc helye. És Timi egy érdekes történetet is tett az oldalra, érdemes elolvasni a blogján:

RAK Beszteri by Pertine

:: credits ::

És az oldala Julcsi-bosziról egyszerűen imádnivaló. Na, ez az, amit én az életben nem fogok tudni csinálni, de nagy csodálója vagyok az ilyen jellegű oldalaknak. Gyönyörű oldalak, Timi, nagyon-nagyon köszönöm őket itt is:


RAK Beszterinek 2 by Pertine

:: credits ::



***

RAK by Val C. Designs

És egy nyerési lehetőség Val-tól. Ha tetszik az alábbi kis kukucska a legújabb készletéből, és szeretnéd megnyerni, akkor nincs más dolgod, mint hagyni a blogján egy kommentet arról, hogy mit szeretsz az utazásban... :) (Szerintem érdemes, fantasztikus a készlet! )




2 megjegyzés:

Pertine 2010. augusztus 30. 12:56  

Hű, most látom csak ezt a bejegyzést! :D
Öröm volt neked képeket csinálni, örülök hogy Mr. Random így döntött!

kreatívhit 2010. augusztus 30. 16:48  

Nagyon jól sikerültek az oldalak a gyerekekről.A vasúttörténetibe mi is többször elcaplattunk.Van egy hangulata!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP