Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szentendre - Skanzen

>> 2010. augusztus 25., szerda

A múlt héten nem sikerült részt vennem a Cewe kihívásán, de most... :D Ezen a héten Secima kihívására került a sor, aki az Adott fotós játékából készített kihívást (részletek a blogján). Ráadásul olyan fantasztikus fotót választott(ak), aminek nem lehetett ellenállni. Annyira szép a kép, hogy nem sok mindent csináltam vele, sőt, szinte semmit. Csak a Krissz által ajánlott Alien Skin Snap Art 2-t próbáltam ki, mintegy festményt varázsolva belőle. Ilyen lett:

Each&Every Day by Sue Cummings

7 megjegyzés:

DAnett 2010. augusztus 25. 9:13  

Ohhh, mintha egy régi festmény néznék. Eszter igazán varázslatos lett az oldalad!

kreatívhit 2010. augusztus 25. 10:43  

Mind a hely mind a kép megnyerő.

evadraga 2010. augusztus 25. 12:40  

Ez annyira gyönyörű!
Mind a kép, mind a felirat, mind az ismertető - annyira harmonikus! Lélegzetem eláll tőle! :)

Krisz 2010. augusztus 25. 12:40  

Eszti ez gyönyörű! Olyan mint egy olajfestmény! :)

Margó 2010. augusztus 26. 19:38  

Annyira hatott rám az oldalad, hogy egyszerűen eddig képtelen voltam kommentelni!
Amikor nézem az oldalaidat mindig eltölt a mosolygó nyugalom és időnként a szépség úgy hat rám, hogy megáll velem a világ.
Tudom, furcsa ahogy fogalmaztam, de különösen hatnak rám az oldalaid!

salamandre 2010. augusztus 29. 17:55  

Eszter, this page is really fantatic!!! PER-FECT!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP