Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Inspiráció

>> 2010. december 8., szerda

Ma nagy meglepetésben volt részem: Marleen küldött nekem egy mail-t, és megajándékozott az új készletével. Amikor bekerültem Jopke csapatába, akkor ismertem meg őt, szerintem fantasztikus oldalakat készít. Azóta is szívesen járok hozzá nézelődni. Mondanom sem kell, hogy egyből nekiültem oldalt készíteni, pedig egy fantasztikus Sue Cummings készlet is vár rám... ;) Ez sült ki belőle:


Lucido by Kokon Scrap-Art

És mutatom a készletet is:
available here @Digiscrap.nl

Thank you sooooo much, Marleen! ;)

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

kreatívhit 2010. december 8. 9:14  

Ez szó szerint egy nagyon bájos kellemes oldal.

Ágicza 2010. december 8. 9:19  

Imádni való nagyon :) Jó egy kicsit feltöltődni Nálad :) Nagy rajongója vagyok a kifinomult alkotásaidnak:)

Unknown 2010. december 8. 10:43  

THANK you very much Eszter, your page is amazingggggg and your son is so lovely and cute!!

Hugssssss,
Marleen

evadraga 2010. december 8. 12:10  

Mennyire nagyon bájos, és finom oldal, evvel a kis kacagó gerlével :D
Gyönyörűt alkottál megint! :)

Krisz 2010. december 8. 13:53  

Gyönyörű, finom az oldal! Ha ilyen szuper készleteket készítenék biztosan én is küldenék neked hogy még szebbé tedd! :)

Unknown 2010. december 8. 17:47  

oh my, what a beautiful smile, Eszter!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP