Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

MERRY.BRIGHT.&FALALA. by Sue Cummings

>> 2010. december 8., szerda

Na, ma sikerült összehoznom egy egyszerű kis oldalt az előző bejegyzésemben emlegetett Sue Cummings készletből is. Julcsikám a télapó ölében - igen, ezt a fotót láthattátok az egyik előző oldalamon. De annyira szeretem, hogy egy nagyfotós oldalt is akartam belőle csinálni... ;)



[GSO - Oscraps]

És a készlet:
available here @Oscraps

Posted by Picasa

10 megjegyzés:

evadraga 2010. december 8. 14:53  

Annyira szép lett! :) Minden verziója tökéletes ennek a szép fotónak. :)

Janka 2010. december 8. 15:28  

teljesen más így ez a fotó! nagyon szeretem ezeket a nagyfotós oldalaidat! szépségesek!

Rucola Designs 2010. december 8. 17:44  

Le vagyok nyűgözve! Csak pislogok! :)

icka 2010. december 8. 21:02  

most mért fájdítod a szívem ilyen baromi klassz készletek után!
Sue nagyon ász! de már a család kivág, ha ennyit költök sb-ra! na majd megmondom téged zaklassanak! :)
az oldal meg egyszerűen csodás!!!

Florci 2010. december 8. 21:21  

ej meg haj meg juhéj, ez mennyire csodaszuper oldal!!!

T 2010. december 8. 22:54  

woooooooooooow, csodás, gyönyörűség, öröm nézegetni!!!!

szrjudit 2010. december 9. 8:46  

ó, ez a fotó, a másik oldalon is szuperül érvényesült a kisebb méret ellenére, itt meg egyenesen bámulatos!!!!! Varázsolsz!

Kisnyul / Andi 2010. december 9. 10:25  

"egyszerű" oldal? Nagyon szép lett!!!

Krisz 2010. december 16. 13:40  

Gyönyörű az oldal! De jó hogy neked ez ennyire egyszerű! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP