Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Miért hiszek a Télapóban?

>> 2010. december 6., hétfő

Szombaton Mikulás-vonatozni voltunk a gyerekekkel. A vonat ugyan 1 óra késéssel indult, már majd' szétfagytunk, de amikor a gyerekek meglátták a Télapó bácsit, és felcsillant a szemük, az mindenért kárpótolt. A többi része amúgy nagyon jól szervezett volt, a krampuszok és a Télapó is kitettek magukért...

Még korábban Gigi hívta fel a figyelmemet erre az érdekes szösszenetre: A télapó fizikája. És ebből a két élményből meg is született az oldalam... ;)

K. Pertiet - Color Challenge 90609
A. Aspens - Art Play Palette 2
Ildi Geist - Free Time 
TaylorMade - Tenderhearted
Vinnie Pearce - Jingles Mini 


A komment: 
Mert láttam a gyermekeim szemében kigyúlni a lángot, amikor megpillantották az állomáson. Mert láttam rajtuk a feszült várakozást, hogy mikor ér már oda hozzájuk a vonaton. Mert láttam Beni arcán az áhítatot, ahogy szavalta neki a verset. Mert láttam Julcsikám visszafogott kíváncsiságát, hogy mi is fog történni. Mert igenis szükségünk van a csodákra. Nem csak a gyerekeknek, nekünk felnőtteknek is. Mert csodák nélkül üres és értelmetlen a világ. És minden gyerekkel újabb csoda érkezik a Földre. Hiszek hát továbbra is a Télapóban, mert a gyermekeim hisznek benne. És egyszer remélem, nekik is lesznek gyerekeik, akik miatt majd ők is tovább hisznek benne... 

13 megjegyzés:

Ruebchensmum 2010. december 6. 13:54  

This page is simply amazing, Eszter!
I love how you arranged text, pictures and elements and how wonderful the colours fit.

Hugs
Corinna

Kata 2010. december 6. 14:18  

Csodálatos gondolatok! Én is így érzem, gyönyörűen szavakba öntötted.

Florci 2010. december 6. 14:31  

vérprofi ez az oldal! annyira tökéletes!!!!!!!!

T 2010. december 6. 16:22  

óóóóóóóóóóóóóóóóóóóó csodálatos, gyönyörűséges, imádom...

Rucola Designs 2010. december 6. 18:00  

Elolvadok, ez maga a csoda!

Toni 2010. december 6. 19:20  

Nagy mágus vagy! Gyönyörűúúú!

szrjudit 2010. december 6. 23:10  

Olvadok, Eszti, hogy lehet valaki szavakban és képekben is ennyire kifejező, nem is értem, miattad most újra hinnem kell a mikulásban!!! :D
(jelentem Pepe holnap már megy bölcsibe, talán elérhető leszek végre ;)

Osli 2010. december 7. 8:35  

Annyira megható, meg is sirattál. Imádlak!

evadraga 2010. december 7. 10:28  

Csodálatos szavak, mondatok, gondolatok. És gyönyörű oldalak! :)
Olyan sokat kapunk Tőled Eszti :D

Unknown 2010. december 7. 14:08  

WOW Eszter this so GREAT, so creative, so beauriful, and the pictures are fantastic!

With love,
Marleen

Krisz 2010. december 7. 14:36  

Nagyon megkapó oldal. A szöveggel teljesen egyetértek. :)

kreatívhit 2010. december 7. 16:42  

Nekem mondod hogy létezik a Mikulás!
Én még azt a titkot is tudom hogy minden télen az olyan emberek barátságából veszi az energiát a roppant nagy feladatához mint amilyen Te is vagy Eszter!

hAnd-i 2010. december 8. 11:59  

huha, ez egyszerűen zseniális... imádom... az ötlet is óriási, a kivitelezés is gyönyörű...

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP