Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

WINTER OVERLAYS by Dido Designs and 5 5 5 collab

>> 2010. december 5., vasárnap

Ma jelent meg Didó új overlay-csomagja, és az A5D szokásos collabja, mutatom:

avaible here @A5D

available here @A5D

És a kettőből az oldalam - Benikém 2007-es karácsonyi fotójával:
A5D December Collab - Santa's Grotto
Winter Overlays by Dido Designs
fotó: 1point4 Stúdió (2007.)

További jó Mikulás-várást! ;) Mi már találkoztunk vele, higgyétek el, tényleg létezik. Ha ébren bírok maradni, hozok is majd egy oldalt - csak úgy bizonyítandó a tényt... ;)

8 megjegyzés:

krisssz 2010. december 5. 19:44  

Ez szenzációs! A fotó, a vers, meg az egész oldal!

kreatívhit 2010. december 5. 19:47  

Nagyon kedves kis oldal lett.Találó szöveg. Beni pedig csúcs fazon.

Rucola Designs 2010. december 5. 20:17  

Meseszép ez az oldal, olyan finom és kedves! Azt hittem, Boszikád, mennyire hasonlít a huncut mosolyuk!

csuti 2010. december 5. 20:18  

Mostanában nem volt időm blogokat nézegetni, de most gyorsan bekukkantottam, és látom milyen fantasztikus oldalt készítettél. Nagyon tetszik!

szrjudit 2010. december 6. 23:12  

Ez a fő fő kedvencem, egyszerűen gyönyörűűűűű!

szrjudit 2010. december 6. 23:12  

Én is Julcsira tippeltem ;)

Unknown 2010. december 7. 14:10  

Fantastic, you are a scrap artist!!


xxx Marleen

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP