Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

52 Inspiráció - 2. hét és Kép Egymásnak...

>> 2011. január 12., szerda

Eljött a második hét, és végre elkészült leendő fotókönyvem következő oldala. Töprengtem rajta, hogy szimpla- vagy duplaoldal legyen, végül az utóbbi mellett döntöttem. Nem tudom, hogy minden héten így lesz-e, de most ez tűnt jó ötletnek...
A téma hétköznapi: az esti pancsi. Gondolom, ennek minden családban megvannak a szertartásai. Nálunk két kulcsmozzanat van: a hatalmas mennyiségű víz a fürdőkádon kívül és a fürdőköpeny... ;)


52 Inspirations 2011 {Basics} and
52 Inspirations 2011 - Week 02
by Designed by Sue Cummings and Vicky Stegall


és az eheti készlet:
available here @Oscraps


És ma lehet nyilvánosságra hozni a Kép Egymásnak játékban készült oldalakat. Én Diának készítettem, gyönyörű fotót küldött, amibe azért picit én is belepiszkáltam. Íme, ilyen lett a végeredmény (Dia, fogadd szeretettel!):

VINNIE PEARCE:
Art Overlay No. 1
Poised
New
ANNA ASPNES:
Art Play Palette No. 2
Art Play Palette No. 4
Art Play Palette - Find My Way
ScriptTease Happiness
TIMO DESIGNS:
Brown and Turquiose
Stitches by me (with free PS brush)


És azt nézzétek meg, én milyen gyönyörűséget kaptam Ágitól(Mörjikétől):


Ági, nagyon-nagyon köszönöm, csodálatos lett!!!!! Szerelem első látásra!!!!! :)


Posted by Picasa

8 megjegyzés:

kreatívhit 2011. január 12. 15:00  

Dia számára készített oldalad fantasztikus.

Rita(006) 2011. január 12. 15:15  

Annyira szeretem, ha a hétköznapi dolgok kerülnek albumba! (főként ha ennyire szép oldalakról van szó!) Hiszen ezekről a dolgokról szól tulajdonképpen az élet java része, és nem kizárólag az ünnepekről! Meseszépek!
Didónak készült oldalad pedig falra kívánkozik, a helyében büszkélkednék vele mindenkinek, nem hagynám „csupán” albumba.

Lululu 2011. január 12. 15:46  

Mindkét oldalad szép, de Didónak készült egyszerűen... Hű! Nem találok szavakat. Az első gondolat, ami eszembe ötlött, hogy: "Jajj, de sokat kell még fejlődnöm."

Unknown 2011. január 12. 17:24  

beautiful pages, especially the "Sisters", love that one!!

Janka 2011. január 12. 17:33  

Csodálatos! A munkáidat mindig csak szuperlatívuszokkal lehet illetni. Nekem is borzasztóan tetszik a Didónak készült képed. Roppant inspiráló!

treza 2011. január 12. 18:20  

Diánál meglestem az összeset, mind gyönyörű lett. Az biztos, h amit csináltál, s amit kaptál, az is nagyon el lett találva. Sokáig "rájuk járok" még, mert nagyon harmonikus-lágy oldalak, tele remek ötlettel.

Unknown 2011. január 12. 20:23  

Annyira klassz, hogy fotókönyvet készítesz a családodról(nak)! Milyen klassz lesz majd később lapozgatni! Főleg, mert nem csak egyszerű fotók, hanem csoldálatos oldalak. Hááát, van még hová fejlődnöm. A Diának készült oldaltól pedig percekig el sem tudtam szakadni, annyira gyönyörű lett...

Margó 2011. január 13. 20:25  

Az első oldal, amit készítettel, maga a pihe-puha szellő - a kedvenc színemmel, pillangómmal:-)))
Amit kaptál csodálatos, mert Rólatok szól - szép oldal!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP