Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

NOSTALGIC MOMENTS by Dido Designs (+RAK)

>> 2011. január 13., csütörtök

Megjelent Dia ezévi első készlete, nekem szerelem volt első látásra... :) Mi mást is használhattam volna hozzá, mint a január 1-jei margitszigeti képeinket - és még mindig van olyan fotó, ami szkreppelésre vár... :D Mutatom is az oldalt:


és a készlet:
available here @A5D

és ha szeretnéd megnyerni a készletet, hagyj egy megjegyzést Dia blogján
/
If you want to win this kit just leave a comment on Dia's blog




És ha tetszik a wa, innen letöltheted (png és psd formátumban is becsomagoltam, utóbbit a könnyebb színezhetőség miatt)
/
And if you like the wordart, you can download it here (.png and .psd format)



10 megjegyzés:

Margó 2011. január 13. 20:22  

Eszti gyönyörű ez az oldal is, húúúúúúúúú! ... és a fotók - remélem még sok oldal készül velük!!
... és nagyon köszönöm a WA-t, vittem is:-)))

(Annyira örülök, hogy találkozunk:-))))))))))))))))))

kreatívhit 2011. január 13. 23:14  

Szolid elegancia ez jutott eszembe.

Toni 2011. január 13. 23:38  

Fenséges! Én nagyon nem unom a Margitszigeti kalandotokat. Ha még 80 képet varázsolsz oldalba, akkor is azt fogom gondolni, hogy még szeretnék!

T 2011. január 14. 12:53  

juuuj, de nagyon jóóóóóóóóóó!!!
és Esztikém, hiányzol!!!!

Gólya 2011. január 14. 15:06  

Eszti, imádom a wa-t, elvittem, köszönöm! Ez abból a dalból van, ugye, ami a Tranispottingban is volt...megvan cd-n, most kedvem támadt meghallgatni! :)

LifeAsDINKers (Ava-J) 2011. január 14. 15:36  

beautiful pages, thank you for the WA, Im off to use it for a LO of the DH and I!

DesignByNettis 2011. január 15. 10:16  

THANX for this freebie... LOVE IT!
HUGGGGS
NETTIS

Névtelen,  2011. január 26. 0:23  

Thank you so much for your freebies and your generosity in sharing. Not sure if you noticed though the spelling error in WA "A perfect day with you" The word "tought" should be spelt "thought". Look forward to seeing more of your work. Regards Kay.

morgane 2011. január 27. 11:44  

Thank you for this beautiful WA :)

salamandre,  2011. március 20. 13:58  

Thank you Sweetie!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP