Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

SZÍNINSPIRÁCIÓ 5.

>> 2011. január 14., péntek

Újabb színinspirációs kihívás indult ma a scrapbook.hu-n, a részleteket itt olvashatod: >>Színinspiráció 5.


Íme a fotó, és a belőle készült színpaletta:





Éééééééééééés, most kivételesen nem a margitszigeti fotóinkból válogattam... :D Még tavaly decemberben voltunk a gyerkőcökkel Mikulásvonatozni, és akkor sétáltunk egyet a Széchenyi-hegyen. A fotó ott készült, sajnos én nem vagyok rajta, de hát valakinek a kamerát is kellett tartani... :)
A végeredménnyel nem vagyok teljesen elégedett, a vége kicsit elkapkodott lett, mert Julcsikám nem igazán aludt éjszaka, így ma hajnalban fejeztem be. De azért remélem, nem csak nekem tetszik... :D

ANNA ASPNES:
ArtsyBlendz Snow Paperie
ArtsyBlendz Snow Elements
ScriptTease Happiness
C. BORGFELD: Word Clouds - Fall and Winter
JO HANNA: 
Carpe Diem - Overlay
Love A Lot
SUE CUMMINGS:
From My Notebook - Simply Winter
52 Inspirations 2011 {Basics} - collab with Vicky Stegall
DMS Collab - January Part 2



5 megjegyzés:

Toni 2011. január 14. 22:44  

Megnyugtatlak: nemcsak neked tetszik! Gyönyörűűűűűű, szépséges kegységes, kékség!

evadraga 2011. január 14. 22:46  

Mennyire nagyon gyönyörűséges!!! :D

Margó 2011. január 14. 23:48  

Toni már megint megelőzött! Még nem látom, hogy mit ír, az oldal alapján megfogalmazom és ahogy megyek lejjebb, az Ő bejegyzésénél látom azt, amit én szerettem volna írni:-)
Most akkor kicsit másképpen fogalmazom: neeeeeeeem, nemcsak Neked tetszik, nekem NAGYON TETSZIK!
.. és de szeretném, ha egyszer eljutnék oda, hogy a Te fele készséged (bár ilyeneket nem alkotsz)elérjem az én teljesen késznek tartott oldalammal!
Húúúúúú, ezt biztosan csak én értem! Vedd úgy Eszti, hogy nagy-nagy dicséret:-)))) Puszi

Rita(006) 2011. január 15. 16:16  

(így jártam: megelőzött Toni, Juma, és Te az AnnaAspnes-es háttérrel. De juszt is) :
Melegséget árasztó a színei ellenére, szemet gyönyörködtető a finomságával, elalélós a beszterisségével!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP