Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Névjegykártya

>> 2011. január 15., szombat

A CEWE eheti kihívásán ATC-oldalt, vagy névjegykártyát kellett készíteni. Nekem ilyenre sikeredett. Kicsit sötét, pedig higgyétek el, nem vagyok borongós hangulatomban, de most ez jött belőlem... :D

ANNA ASPNES:
Art Play Palette - Find My Way
Art Play Palette No. 2.
Art Play Palette No. 4.
ArtsyBlendz Snow Elements
ScriptTease Happiness
SUE CUMMINGS - 52 Inspirations 2010 - Week 40
TAYLORMADE - In Moderation Add-on
JERRY JONES - Aged Canvas Texture Set

Furcsa volt átállítani a gondolkodásomat erre, de nagyon élveztem készíteni a saját névjegyemet... :D

7 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. január 15. 9:25  

Nem sötét, gyönyörűűűű!!!! Ilyen is vagy, imádom!

Lululu 2011. január 15. 9:34  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Janka 2011. január 15. 11:47  

csodás lett! nekem nem tűnik borongósnak, inkább merengőnek. ez a barna abszolút a te színed.

kreatívhit 2011. január 15. 15:14  

Szomorúnak nem nevezném én sem. A merengős jó szó. Viszont szerintem is sötét kicsit.

Rita(006) 2011. január 15. 16:09  

Imádom! És hol van az előírva, hogy világosnak kell lennie?

Blissz 2011. január 15. 19:03  

Szerintem is gyönyörű, imádom a pillangókat és az óramutatókat rajta. A kép miatt tűnik olyan szomorúnak, de ahogy előttem is írták inkább olyan elgondolkodós az egész.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP