Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Blogdíj

>> 2011. március 19., szombat

Szégyellem magam kellőképpen, mert Noncsi már majd egy hónapja megajándékozott egy bolgdíjjal, amiről nem is írtam semmit. Noncsi, itt is köszönöm neked!!!! :)

Renitens módon én már nem adnám tovább senkinek a díjat, ajánlom figyelmetekbe a blogom oldalsávjában található linkeket... :)

...

És ha valaki szereti a virágos "ecseteimet", annak érdemes lesz este visszanézni, mert tegnap éjjel készítettem egyet, csak még nem volt időm becsomagolni és feltölteni... ;)

1 megjegyzés:

Timi 2011. március 19. 15:24  

Gratulálok a díjhoz! Este benézek majd!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP