Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Csodálatos élet...

>> 2011. március 13., vasárnap

..., mert két gyerekkel milyen más is lehetne... :D Mostanában már nem készítek annyi fotót, így egy régebbit választottam ehhez az oldalhoz. Mert persze ki más is szerepelhetne egy ilyen oldalon, mint Beni és Julcsika. Hiszen tőlük csodálatos az élet... ;)


52 Inspirations 2011 by Sue Cummings and Vicki Stegall
{Basics} [ link ]
{Week 1} [ link ]
{Week 10} [ link ]


És a heti szokásos készlet:
available here @Oscraps

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

DAnett 2011. március 13. 7:03  

Jaj nagyon édesek ezen a fotón! :)

Osli 2011. március 13. 7:09  

Természetesen megint elvarázsolódtam.

Janka 2011. március 13. 9:09  

ismét egy csodálatos alkotás :)

kreatívhit 2011. március 13. 11:03  

Klassz vidám oldal.S Igazad van a gyerekekkel kapcsolatosan is.

Margó 2011. március 26. 18:53  

Gyönyörű ez az oldal is, amit most Julcsika és Benike mögé varázsoltál! Annyira jó látni a boldogságukat:-))
(A "pillangók varázslatod" a háttérben annyira tetszett, hogy nagy-nagy köszönettel, magam is rátettem az egyik oldalamra - a blogomon jeleztem az oldalam alatt! Nagyon köszönöm!!)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP