Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szolgálati közlemény... ;)

>> 2011. március 17., csütörtök

Csak mert érdeklődtetek... ;)
Az előző oldalon szereplő fotóm friss, ropogós, 14-én készült. Igen, levágattam a hajam, dolgozó nőként az időfaktor már jelentős szerepet tölt be az életemben (hihetetlen, hogy röpke 15 perc alatt képes az ember végezni a hajmosással-hajszárítással). ;)
Egy félkész oldal várja, hogy megmutassam majd nektek, de bizony elaludtam tegnap, ahelyett, hogy befejeztem volna...

3 megjegyzés:

Florci 2011. március 17. 8:44  

kedves egészségedre!! az oldal megvár! mi meg kivárjuk! :)

Kisnyul / Andi 2011. március 17. 10:09  

Osztom a nézeted a rövid haj ügyében. Jó áll nagyon, az oldalad meg várom én is türelemmel.

Ágicza 2011. március 17. 12:50  

Amennyi látszik a fényképen az új frizurádból, szerintem nagyon jól áll. Dögös lett nagyon, olyan kis kislányos arcod lett benne .) és a szemeidet is milyen jól kiemeli! Kíváncsian várom a fényképet:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP