Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Boldog vagyok...

>> 2011. március 15., kedd

... Mert végre süt a nap. Mert végre újra láttunk bodobácsot. Mert gyönyörű a természet. Mert a gyerekeim tiszta lelkesedéssel tudnak gyönyörködni benne. Mert az apjuk újra lelkes gyerek lesz mellettük. Mert minden nehézség ellenére az élet szép...!


52 Inspirations 2011 by Sue Cummings and Vicki Stegall
{Week 11} [ link ]
{Basics} [ link ]

Ilyen volt a hétvégénk, és én nagyon imádtam. Maradjon végre tavasz!!!!!!!! :D

És a szokásos 52 inspirációs készlet:
available here @Oscraps

Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. március 15. 21:49  

És remélem, már mindenki egészséges! Szuper az oldal, a fotódat imádom! :)

Ányi 2011. március 15. 22:02  

De jó lett így röviden a hajad! :)

evadraga 2011. március 16. 9:46  

Eszti, hasonlóan érzek én is! :)) (kivéve az apukás részt :)) és Te olyan gyönyörűen öntöd ezt oldalba!
Tényleg ilyen most a hajad? :D Teljesen jó, ügyes a fodrászod!

Red Ivy Design 2011. március 18. 9:41  

This is such a beautiful page Eszter!! And thank you for your the kind words you left on my blog! ;)

Margó 2011. március 26. 18:49  

Kívánom, hogy mindig így legyen:-))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP