Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

30 perc...

>> 2011. június 6., hétfő

... egy fél óra. Néha óráknak tűnik. De nem akkor, ha ennyi idő alatt kell egy oldalt készíteni... Nekem ez nagy kihívás! A legegyszerűbb oldalamat is minimum 1,5 óráig simogatom, tologatom mm-ekkel ide-oda az egyes elemeket, bíbelődöm az árnyékolással, alakítgatom a fotót.
Másrészt az időkorlát lehetőséget adott arra, hogy végre készítsek oldalt a Cewe kihívásra... :) Bevallom, azért igyekeztem megkönnyíteni a dolgomat: egyből tudtam, hogy Julcsikáról készül megint oldal, valahogy ezek a lányos oldalak jobban a "kezemre állnak". Másrészt fotós által készített fényképpel dolgoztam. És még így is nagyon nehéz volt 30 perc után abbahagyni...
Ilyen lett. Ha több időm van, biztosan nem így nézne ki... ;)


fei-fei's stuff - sumthin' to remember
Kitty Designs - Freshcious, The Silver Flakes
Natali Design - P.S. I love you, Lost In The Blossoms
Rosey Posey - Inner Artiste
fotó: 1point4 Stúdió (2009.)

Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Rucola Designs 2011. június 6. 23:51  

Szerintem tökéletes, gyönyörű! Azért nagyon repül az idő oldalkészítés közben, és azt hittem, sokkal gyorsabb vagyok, de nem. :)

Lululu 2011. június 7. 8:00  

Eszti! 30 perc alatt ezt? Fantasztikus lett!

Annamari 2011. június 7. 8:25  

De gyönyörű lett! És ez 30 perc alatt készült el? Ez igen! :) Én minimum 1,5-2 óra alatt tudnék egy ilyen oldalt összehozni. (ha egyáltalán össze tudnám hozni...)

Osli 2011. június 7. 8:49  

Fél óra alatt ilyen oldalt alkotni ez csodás. Én általában nem szoktam sokat bíbelődni egy oldallal, de nem is hasonlítható össze az én stílusom a tiéddel. Nagyon igényes, szép oldalt alkottál így is.

T 2011. június 7. 9:02  

hűűűűűűűűű, túl szárnyaltad önmagad!!! rekord idő és egy gyönyörűséges oldal!!! gratula!!!
(lassan eléred a 15 percet is..:D:D:D)

Janka 2011. június 8. 10:06  

meseszép! nagyon szép a körülvágott fotó és a finom díszítés.

Merika 2011. június 8. 21:37  

Olyan széééép! Mindig 30 percest csinálj!!!!!

szrjudit 2011. június 10. 14:35  

Látom az időspóroló Natali overlayeket :D, de ettől még nem kevésbé csodás az oldalad...

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP