Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A másik véglet...

>> 2011. június 8., szerda

…, amikor napokat ülök egy oldalon. Persze nem 24 órában, hanem félre-félretéve, majd újra elővéve. Amikor megakadok, bezárom az egészet, és mással foglalkozom. Majd másnap újra ránézek, és lassan alakul, formálódik az oldal. Persze nem lesz tökéletes, de hát miért is kéne annak lennie…
Az oldal nem teljesen az én stílusom, tehát akár indulhattam volna vele a cewe-s kihíváson is az elmúlt hetekben – ha készen lett volna addigra… :) A készítéséről nem is én tehetek igazán, jó szokás szerint hárítom a felelősséget... Először is Krisszre, mert ő ajánlotta Rosey Posey készletét, amibe egyből beleszerettem. Akkor persze még meg tudtam győzni magam, hogy ugyan fantasztikus a készlet, de úgysem tudnék vele mit kezdeni, annyira távol áll tőlem. De aztán jött Éva (evadraga), aki elkészítette ezt az oldalát. És innentől nem volt visszaút...
Aztán ha már kiadtam rá a pénzt, akkor használni is kellett a készletet. És ez született belőle… Nekem tetszik, bár kicsit furcsának látom még mindig, de több napot már nem akartam rászánni… :)

És akkor mutatom is az oldalt:

Studio Rosey Posey : Inner Artiste
Kitty Designs : The Silver Flakes és The Golden Flakes
Natali Design : Lost In The Blossoms és P.S. I love you
Lorie Davison : The Poets Keepsakes
Val C. Designs : Charming Kit
Line's Design : Singing in the rain

És a vers:
Pósa Lajos

SZERESD A GYERMEKET!


Szeresd a gyermeket! A gyermek fénysugár,
Közöttünk itt alant mindig ragyogva jár.
Mikor szomorkodol: szemed közé nevet,
Ha bűnre bűn nyom is: ő akkor is szeret.
Szívednek mélyiből kicsalja a borút,
Fejedre rózsákból vígan fon koszorút.
Ne érje gond soha, ki rád hajnalt derít:
Töröld le gyöngéden a gyermek könnyeit!

Szeresd a gyermeket! A gyermek gyenge tő,
Friss fakadó rügyet szelíden rengető.
Ha ápolója nincs: elcsenevész, lehull!
Mindig vigyázz reá! Állj melléje támaszul.
Fogd meg a romboló viharnak ostorát,
Ne csapkodja vadul azt a kis zsönge fát,
Ne bántsad a jövő szendergő képeit -
Töröld le gyöngéden a gyermek könnyeit!

Szeresd a gyermeket! A gyermek tiszta szent,
Ártatlan angyal ő a föld porába' lent.
Lelkén nincs semmi folt, mint a galamb, fehér,
Imája a mennybe leghamarább felér.
Kedves az Úr előtt, kinek rá gondja van,
Ezer veszély között, mikor jár gondtalan:
Elküldi angyalát... megfogja kis kezét...
Töröld le gyöngéden a gyermek könnyeit!

Szeresd a gyermeket! Ne legyen bús, komoly,
Szemének tükriből játsszék örök mosoly.
Maradjon a gyermek: gyermek, míg csak lehet,
Majd érzi súlyosan ő is az életet.
Hintsen a kikelet tarka virágokat,
Daloljon a madár az árnyas lomb alatt.
Csörgesse a patak csillogva gyöngyeit -
Töröld le gyöngéden a gyermek könnyeit!

Hadd fusson a gyermek álmok fuvallatán
Csapongva illanó arany lepkék után!
Legyen, mint a tavasz, vidám tekintetű,
Kis ajka zendüljön, mint égi csöngetyű!
Harmatos bokrétát hadd tépjen a mezőn!
Hajolj le, csókold meg, öleld szívedre hőn!
Becéző szeretet övezze fürtjeit -
Töröld le gyöngéden a gyermek könnyeit!

10 megjegyzés:

Giny 2011. június 8. 8:20  

Szerintem teljesen Eszteres lett, ha elém tették volna név nélkül, jó eséllyel eltaláltam volna, hogy Te készítetted. Szépséges!:)

Rucola Designs 2011. június 8. 8:31  

Jaj, dehogy furcsa, egyszerűen csodálatos! Nagyon illik hozzád, csinálj még!

Kisnyul / Andi 2011. június 8. 8:34  

Látszik, hogy nagyon sokat simogattad, nagyszerű oldal lett!

T 2011. június 8. 8:36  

Ühüm...látszik, hogy nem negyedórás...gyönyörűség, érdemes volt annyit ülni rajta!!!

evadraga 2011. június 8. 9:22  

Ó Eszti, ez mekkora gyönyörűség lett! Imádom a fotót, és amit alá-fölé-mellé kerítettél! Megint egy gyöngyszem került ki az kezeid alól! (közben pedig jól elpirultam az említésem miatt, de nagyon jólesett, olyan aranyos vagy!)
Bekerült az oldalad az inspirációs-kincses mappámba :-DD

Ányi 2011. június 8. 9:46  

Szerintem nem fura, hanem inkább olyan, amilyeneket te szoktál és gyönyörű lett!

Janka 2011. június 8. 10:09  

nekem is tökéletesen a te stílusodnak látszik - már messziről megmondtam volna. nem értem, miért tűnik neked kicsit idegennek... talán a színek miatt - picit erőteljesebbek, mint amiket te használsz, de azért nem annyira.

szépséges

altalena 2011. június 8. 16:42  

Wow...Kicsit színesebb, mint amit megszoktunk tőled, de nagyon nagyon tetszik! Ez a készlet tényleg fantasztikus! Jó kihívás volt neked, az ilyen oldalak, kirándulások a scrapbook-ban!:DDD

millu 2011. június 8. 21:01  

egyszerűen csodálatos.Nagyon szuper,hogy kicsit élénkebb.

szrjudit 2011. június 10. 14:34  

Szerintem is eredeti beszteri :) Csodaszéééép!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP