Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

B, mint Benedek

>> 2011. június 10., péntek

Mostanában kicsit megint túlsúlyba kerültek a Julcsikáról készült oldalak - a lányos oldalak valahogy jobban a kezemre állnak... :( -, úgyhogy eldöntöttem, hogy most mindenképpen Benikémről készítek egy oldalt. Annál is inkább, mert a múlt hétvégi ovisnapon sikerült egy nagyon jó fotót készíteni róla: annyira jellemző rá ez a tekintet... :)
Az oldalamat a ma induló Technikai kíhívására készítettem, a téma a Stencilezés. Kattints az alábbi logóra, és ismerkedj meg részletesen a kihívás feltételeivel:


4 cikket találhatsz a témában és
Ági készített hozzá egy fantasztikus ecsetkészletet is,
amit a kihívásban található linkről lehet letölteni:



Először nem nagyon tudtam, hogy milyen oldalt is fogok készíteni, de aztán csak összeállt a kép:

::: hozzávalók később :::

Este leírom majd, hogy én hogyan készítettem el - egy Krissznél látott videó alapján - a betűs stencilemet.

7 megjegyzés:

Annamari 2011. június 10. 14:35  

ahhh, fantasztikus lett Eszti!
Kíváncsian várom a leírást!!! Jövök majd vissza! :)

csutkailda 2011. június 11. 6:37  

Nekem is nagyon tetszik.......mint minden oldalad. :)))
Napsütésben, örömben gazdag hétvégét kívánok Nektek!
Mosollyal:Ilda

Kriszta (hozak) 2011. június 11. 13:10  

Csodaszép! várom a leírást. :o)

altalena 2011. június 11. 20:47  

Eszti, szuper a leírás!!! De jó, hogy megmutattad nekünk! Az oldalad pedig elvarázsolt, imádom a B betűt :D

Margó 2011. július 22. 0:11  

Imádni való ez a fotó Beniről!!! .. és annyira finom körülötte minden! Nekem a finom, elegáns jelzők ugranak be mindig, megnézem már a szinonima szótáram:-)))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP