Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Mindike

>> 2011. december 21., szerda

Ígértem a szülinapi oldalamnál, hogy hozok majd Mindikéről, és az általa okozott örömről is oldalt. Sajnos a betegségek (először én, majd Julcsika) közbeszóltak, de tegnap éjszaka végre géphez jutottam, és elkészült az oldal. Ez a rózsaszínes hatás tőlem még mindig nagyon távol áll, de mit csináljak, ha Zsózsika-hercegnőnek ez kell... :)

::: credits :::

És ha szerda, akkor újra Anna's ArtSale, vagyis a kiválasztott termékekre 30% kedvezmény péntekig, az új készletek megjelenéséig. Ahogy életbe lép a kedvezmény, hozom a linket. :) (Ez az oldalam is ezekből a készletekből készült.)

És akkor jöjjön a komment:
Mindike, Mindike, Mindike...! Már hónapok óta csak ezt hallgatjuk apával. Szerelem volt első látásra, igazi, mély és visszavonhatatlan. Nem volt választásom. Elveimet sutba dobva végül én is beleegyeztem, hogy megkaphasd a szülinapodra. Az örömöd határtalan volt, a rajongásod pedig azóta is csillapíthatatlan. Elválaszthatatlanok lettetek. Mindike és te. Míg világ a világ. Vagy talán van remény...?!

3 megjegyzés:

Névtelen,  2011. december 21. 7:42  

Azt hiszem egy ilyen határtalan földöntúli boldog gyermekmosoly mindent megér :) és édes Mindike is ;) - az oldalad pedig szépséges!!!!

Kata 2011. december 21. 8:52  

Milyen fantasztikus pillanatok! Csodálatos oldal! Az "elvek" nálunk is így működnek. ;)

Rucola Designs 2011. december 21. 14:07  

Szerintem is megérte! Csodás mosoly és oldal! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP